Tady je můj obchůdek kdo chce ať se podívá!!
Tady Budete dávat reklamy a ne do článku SAKRA!
Tady mi můžete napsat když budete mít zájem ráda pokecám
Tady je náš fotopříběh Neznámá Historie

Jsem tadýýý

1. srpna 2009 v 8:33 | Mazel |  Novinky
Ahoj ahoj konečně jsem přijela domů.Chtěla bych začít omluvou pro SR trochu jsme si to prodloužily ale příjdu k vám dnes pokud někam nepojedem.A teď co se dělo na ranchi v mojí nepřitomnosti a jak jsem se měla.

-SCH.Podle všeho měly holky co dělat ale zvládly to.Jinak se nic nového nedělo dnes tu dám ty koně co mám 2x!

-BH.U BH se doma taky nic nedělo.Rags byla prý celou dobu nervózní.Ostatní koně byli v pořádku.Taky jsem od segry dostala nějaké stablíky prej ať se o něj postarám že teď nemá moc času(mno super jako)njn bohužel jsem smolař:-D.

-I a dovčááá.Mno v pondělí jsme tam dojeli nějak až v 7 museli jsme objíždět celou cestu do Opavy protože kvůli povodním to tam teď zpravujou.Když jsme jeli jednou vesničkou bylo to strašné všude otevřené dveře okna a všude na omitkách buď byl dva metry vysoký mokrý flek dlouhý a nebo prostě orypaná omítka děs.Pak mě začala bolet hlava a bolela mě než jsme dojeli na chalupu.Hned jsem si se sestrou zabraly pokoj a vyložily věci.Já sem si vyložila Red ruma který chtěl jet a Elsinore.Katka je dovedla na své místo a šla si pro věci.SCH jsem si vzala kvůli fotopříběhu který jsem tam nafotila.Taky koně dovedli na místo a vrátili se pro věci.Mno a sestra si vybalila svoje dva stablíky kteří celou dobu jeli s Elsinore v krabici a pak ještě Annie si šla pro věci.V tom pokoji jsme nakonec nespali bylo tam 10 stupňu!Druhý den jsmejeli na Praděd.Já nezvládla tu výšku a rozbolela mě z toho tlaku strašlivě hlava.Pak to ale přestalo.Byl to vpohodě kopeček taťka ho dokonce šlapal až od chalupy což je v jednom kuse do kopce první 12%stoupáni potom 20%.Je to blázen.Měla jsem tam sebou Sorda a dobře že jsem mu vzala i teplou deku byla tam strašlivá kosa.Taky jsme zjístili že Praděd má o 20 metrů vyšší vysílač než má sněžka.To je teda něco.Dolů jsme se svezli na kolobkách a u Ovčárny nás už čekal autobus který nás svezl dolů na hvězdu od které jsme jeli autem.Druhý den jsme jeli na Mechové jezera.Musím říct že jsem byla sklamana.To samé máme i u nás doma v lese.Další den jsme šli na Keprník.Mno děsný kopec.Další na teď si nevzpomenu ale je to třetí největší tam hora.Mno a v pátek jsme jeli do Karlové studánky.Už jsem tam kdysik byla ale je to tam hezké.Nafotila jsem si hotel kde se natáčel s tebou mě baví svět a potom jsme šli dolů na sstánky.Tak jako všude jinde jsem si koupila památku a pohled.Potom jsme šli na smradlavku.Je to voda která smrdí jako staré vajíčka a chutná jako Magnesie.Jestlik byl někdo v termálech na Slovensku ví o jakém smradu mluzvím.Ale fakt nebyla špatná.Pak jsme šli ještě na vodopády a podívat se na hotel který už po 3 shořel kvůli blesku.A pak jsme jeli na chalupu zbalilisi věci a jeli domů.Jeli jsme přez Světlou horu a zastavili jsme se ve stájích.J|e to tam úžasne a dokoncce jsem viděla box kde byl Železník.Pak jsme ještě byli v restauraci Josefa Váni.Takly super a pak už jeli domů.J|eště jsem zapoměla dodat že na tu horu na kterou si nemůžu vzpomenout jsme jeli lanovkou.Drsné jsem myslela že se to podemnou rozpadne a uplně všude byl semnou Sord.Ostatní nikam nechtěli.A J|eště jsem si na lanovce rozmyslela že Tahomu a Cefa teď nechci že chci Fireho a.....to vás nechám překvapit.

-Věci.Mno dovýraběla jsem pro Koňařku jinak teď už jen sedlo.Ta čabraka vypadá strašně ale zdokonalím ji nebojte.Jinak dnes si budu dělat ohradu pro BH.Pak vám ji nafotím pokud by ji potom chtěl taky někdo udělat tak mi napište ale nebude to zadara!Přece jenom 3 dlouhé tyče na ohradu mě stály dohromady 50,- a ještě k tomu to lepidlo.Mno říkám až budou fotky a bude se vám líbit kdyžtak napište ale v prodeji nebude.Mno to je asik vše tak se zatím mějte pa:-)

3 lidé ohodnotili tento článek.